استودیو Crystal Dynamics تایید کرد که آنها برنامه ای برای ساخت یک DLC داستانی برای عنوان Tomb Raider را ندارند و آنها تمام آنچه از داستان در ذهن داشتند را در نسخه اصلی بازی بیان میکنند .
اقای Scot Amos تهیه کننده بازی در مصاحبه با یوروگیمر گفت : " داستانی که Tomb Raider در سال 2013 داشت دقیقا همان چیزی بود که ما میخواستیم ، ما داستان ، محیط و جهانی را میخواستیم که آنرا به حال متصل کنیم و این زمان شروع حرکت تیم ما برای ساخت بازی بود و این چیزی بود که ما میخواستیم انجام دهیم "
"ما میخواهیم به جای DLC و داستان های کوچک یک داستان وسیع و بزرگ را نقل کنیم "
Tomb Raider: Definitive Edition که توسط ساخته میشود در 28 ژانویه بر روی PS4 و XBOX ONE عرضه میشود
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !