فرصتی برای خلاقیت
علاوه بر مبارزه ی حقوقی با کپی کنندگان و نقض کنندگان قوانین ,Atari باید تیم مهندسیش را قویتر می کرد تا بتواند بازی های جدیدی را خلق کند.در آن زمان ,خلق یک بازی تماما یک پروسه ی مهندسی محسوب می شد.تمام بخش های یک بازی از گیم پلی گرفته تا گرافیک و کنترل بازی همگی بر اساس منطق TTLو مهارت های مکانیکی تیم مهندسی تکنیکی بازی خلق می شدند.به همین دلیل بود که Atari به استخدام افراد آشنا با کار های تکنیکی تا آنجا که ممکن بود ادامه داد.در ماه ژوئن سال ۱۹۷۳ Alcorn یکی از همکار های قدیمیش یعنیSteve Bristow را برای کمک در خلق بازی های جدید استخدام کرد.همانطور که در قسمت اول اشاره شد Bristow یکی از همکاران قبلی Bushnell و Alcorn درAmpex محسوب می شد.او توانست بیشتر از ۱۰ ها سال در شرکت Atariبماند.Bristow و Alcorn به همراه دو سه مهندس دیگر زیر نظارت مستقیمBushnell شروع به ساخت بازی های دیگری که خون Pong در رگ هایشان جاری بود , کردند.
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !